Bugün 14 mart TIP bayrami. Cogunuz icin siradan bir gun olan 14 mart benim icin cok farkli bir anlam tasiyor. Herkesin cocukluk hayellerini susler doktor olma fikri. Benimde süslerdi…
 
     Her cocuk gibi bana da soruldugunda ilk cevabimdi doktorluk. “Ben Doktor Olucam” derdim. Ama hayat dedigimiz rüzgar insanlari hic ummadiklari yerlere savuruyor. Pek parlak olmayan orta okul serüveni beni bir meslek lisesine tasiyinca, YÖK`nun cikardigi yasayla cocukluk hayalleri suya dustu. Universite icin tercih yaparken kendime engel olamadim ama. Sansimi denemeliydim yeni acilmis olan Zonguldak  TIP fakültesini eger 80 kisiden biri gormemis olsaydi belkide hayallerimi gerceklestirmis olacaktim. Olmadi…
 
     O dönem beni cok üzen tüm bu olaylara simdi baktigimda, hayatimda iyi seylerde olmus diyorum. Hayatimin donum noktasi olan o meslek lisesinde cok farkli insanlar tanidim. Bana hayatin bambaska bir yani daha oldugunu gösteren insanlar. Bana siiri, edebiyati,tiyatroyu aski ögreten insanlar tanidim…
 
     Belki TIP doktoru olamadim ama doktorami yaptiktan sonra dönücem ülkeme. Hayat bazen bazi kapilari kapatiyor insana, ama önemli olan diger acik kapilardaki güzellikleri görebilmek ve degerlendirebilmektir.
 
     Ben doktor olamadim ama iki tane doktor abim var. Uzmanliklarini yapiyorlar su an. Bu vesile ile onlarinda tip bayramlarini kutlamak istiyorum. ” sizleri  cok seviyorum”  Sanirim bu kisim fazla özel oldu
 
      TIP bayraminiz kutlu olsun, iyi ki varsiniz.
 
     
 
 
 
