Evet, başlıkta da belirttiğim gibi bugün benim dogum günüm. Bana söylemesi çok can sıkıcı gelen otuz yaşıma bastim. Ve bugün itibarı ile artık yirmiler bitti. Otuz yasindayim, hala ögrenciyim, evimin kapisini anahtarla aciyorum ama cok ama cok mutluyum. Otuz bile olsam sevdigim insanlar var bu dünyada, beni seven insanlar var. Çok güzel bilmek bunu. Bu yaziyi yazarken caydanligin altini acik unutup tum evin duman altinda kalmasina neden olsamda mutluyum cok. Iyi ki varsiniz siz sevdiklerim, Hatalarımla, yanlışlarımla beni tüm kusurlarımla seven ve belki pekte haz etmeyen siz guzel insanlar iyi ki varsiniz

Bugün benim doğumgünüm, kardesimin beni tanistirdigi Yann Tiersen dinliyorum, arada gecen birkac sözün ne anlama geldigini bilmeden, ama yaptigi müzige hayran kalarak. Kisacasi cok guzel gecen bir günün ardindan yalnizligimin tadini cikartiyorum.

Ben sizlerle paylasmaya calistim ama üstadın dediği gibi “Yalnızlık paylaşılmaz, Paylaşılsa yalnızlık olmaz.”

Kimse okusun diye yazılmadı bu yazı ama şayet okuyan birileri olursa bilsin ki bugün benim için çok güzel bir gündü. Yanan çaydanlığımla yaptığım yeni çayımı da alıp Kral 6. George’u seyretmeye gidiyorum şimdi.

Umarım benim kadar güzel bir gün geçirmişsinizdir…

Sesli Yazı

